Dades
Pagament

DNCB

Import

Introdueix l'import de la donació.

Màxim de 300,00 Euros. Per a donacions superiors a aquest import poseu-vos en contacte amb Esquerra Republicana a administracio@esquerra.cat amb la Ref. Donacions.

Donació realitzada d'acord amb l'article 4.2 de la Llei orgànica 8/2007, de 4 d'abril, sobre finançament dels partits polítics. Les donacions no poden ser anònimes, finalistes o revocables. No poden fer donacions les persones físiques que, en exercici d'una activitat econòmica o professional, tinguin un contracte vigent dels previstos en la legislació de contractes del sector públic. Esquerra Republicana de Catalunya es compromet a enviar un certificat d'aquesta donació a la persona donant durant el primer trimestre de l'exercici següent a la donació.
.

Data anterior al 11/11/2001:

Informació bàsica sobre Protecció de dades
Responsable Esquerra Republicana de Catalunya.
Contacte DPO Pots contactar amb la persona Delegada de Protecció de Dades al correu-e: delegatpd@esquerra.cat.
Finalitat Gestió administrativa i econòmica de les donacions i l'enviament d'informació relacionada amb l'activitat del partit.
Legitimació Consentiment de la persona interessada, al marcar la casella d'acceptació de la Política de protecció de dades.
Cessió a tercers No es cediran dades a tercers, excepte per obligació legal.
Drets Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com, altres drets que s'expliquen a la informació addicional.
Informació addicional Pots consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la pàgina web d'Esquerra Republicana: https://www.esquerra.cat/ca/politicaprotecciodades

2019 Esquerra Republicana